Esrarengiz Tarih

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

RSS

Footer

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

İzleyiciler

Bu Blogda Ara

3 Aralık Dünya Özürlüler Günü Etkinlikleri


3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle Söke Kent Konseyi Kadın Meclisi ile Söke Kıryarlar Eğitim Uygulama...

SÖKE’DE 3 ARALIK DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ ETKİNLİKLERİ



3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle Söke Kent Konseyi Kadın Meclisi ile Söke Kıryarlar Eğitim Uygulama ve Mesleki Eğitim Merkezi tarafından etkinlikler düzenleniyor.


Dünya Engelliler Günü’nde engellilere bir kez daha dikkati çekmek amacı ile gerçekleştirilen etkinliklerin ilkinde Söke Kıryarlar Eğitim Uygulama ve Mesleki Eğitim Merkezi tarafından kermes düzenlendi. Kermeste okulda eğitim gören engelli öğrencilerin velilerinin yaptıkları el ürünleri satışa sunuldu. Söke Belediye Meydanında gerçekleşen kermese Söke Kadın Meclisi Üyeleri de destek verdi.


3 Aralık Dünya Engelliler Günü etkinlikleri kapsamında Söke Kent Konseyi Kadın Meclisi ile Söke Kıryarlar Eğitim Uygulama ve Mesleki Eğitim Merkezi tarafından bir de sergi açılacak. Kıryarlar Okulu öğrencilerinin eserleri, başarı kazanan engellilerin fotoğrafları, gazete haberleri, resimlerden oluşacak sergi 3 Aralık günü Söke Belediyesi Fatma Suat Orhon Müze ve Sanat Evi’nde açılacak. Söke Kadın Meclisi Engelliler Grubu Başkanı Sevinç Barlas tüm Söke halkını açılacak sergiye davet etti.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul 3 Aralık Dünya Özürlüler Günü Etkinlikleri. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://flatcastradyo.blogspot.com/2010/12/3-aralk-dunya-ozurluler-gunu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Derman - 3 Aralık 2010 Cuma

Belum ada komentar untuk "3 Aralık Dünya Özürlüler Günü Etkinlikleri"

Yorum Gönder